Dünyada son 10 yılda
oluşan dijital rüzgar, dijital dönüşüm ve hızlı gelişen dijital teknolojiler,
tüm kurumların odak noktası haline gelmeye başladı. Dünya ekosistemi hızla
büyürken, Türkiye’de dijital dönüşüme uyum sağlamaya çalışıyor.
2014 yılından beri
sektördeki tüm kurum ve bireyleri bu dönüşüme adapte etmeyi hedefleyen Dijital
Pazarlama Okulu, uluslararası pazarlarda yatırım yapmaya hazırlanıyor.
Avrupa dijital
yatırımları, 5 yılda 2 katına çıktı. 2012 yılında 24,8 milyar Euro olan Avrupa
Dijital Reklam yatırımları, 2017 yılında 48 milyar Euro’ya ulaştı. Bu artışta
çift haneli büyüyen pazarlarda, ilk 6 içinde olan Türkiye’de her yıl yaklaşık
iki katına yakın bir ivmede artış gösteriyor.
Dijital dünyadaki
gelişmeleri sürekli izleyen ve Türkiye’de birçok üniversite ile işbirliği
yaparak binlerce katılımcıya; seminer, workshop ve eğitimleriyle katkı sağlayan
Dijital Pazarlama Okulu, yeni dönemde global üniversiteler ile temas kuruyor ve
Avrupa pazarında faaliyet göstermeye hazırlanıyor.
Teorik eğitimin yanı
sıra, atölye çalışmalarına da ağırlık veriyor
Eğitimlerde
verimlilik odaklı ilerlediklerini kaydeden Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu
Yasin Kaplan, şunları söyledi:
“Türkiye’nin, ilk ve
en çok tercih edilen dijital eğitim kurumuyuz. Bugüne kadar düzenlediğimiz
yüzlerce eğitimde, teorik eğitimin yanı sıra, atölye çalışmalarına da ağırlık
verdik ve böylece eğitimlerimiz uygulamalı olarak yapılıyor. Bu yılın ikinci
yarısında, ülkemizde elde ettiğimiz başarıyı, global pazarlara taşımayı
istiyoruz. Aynı zamanda, hizmet ihracatını arttırarak ülkemize bu anlamda katkı
sağlamayı ve nitelik iş gücünü arttırmayı da hedefliyoruz” dedi.
Üniversiteler ile
işbirliği yaparak, bilgi paylaşımında bulunuyor
Pazarlama
teknolojileri, dijital dönüşüm, dijital reklam kanalları, dijital marka
stratejilerini geliştirmek isteyenlere yönelik etkinlikler düzenleyen Dijital
Pazarlama Okulu, bünyesinde bulunan 25 eğitmen ile üniversitelerle işbirliği
yaparak, birçok başlıkta bilgi paylaşımında bulunuyor.
Bu başlıklar; Dijital
Pazarlama 101, Google Ads, SEO (Search Engine Optimization), SEM (Seach Engine
Marketing), Dijital Dönüşüm, Performans Pazarlaması, Dönüşüm Optimizasyonu,
Sosyal Medya İçerik Atölyesi, Sosyal Medya Reklamcılığı, Blog Yönetimi, Bilişim
Hukuku, Blockchain Teknolojileri, Fintech, E-Para, UI, UX, Double Click,
Programmatic Reklamlar, Viral Pazarlama, Youtube İçerik Atölyesi, Email
Marketing, Online İtibar Yönetimi gibi dijital denince akla gelen birçok
içerikten oluşuyor.
Yorumlar
Yorum Gönder